14 mei 2015, Vodka

15 mei 2015 - Hervey Bay, Australië

14 mei 2015
Nou, wat een aparte dag! We zitten nog steeds in Hervey Bay met allemaal opaatjes en omaatjes, overgens wel gezellig hoor! Omdat we vroeg wakker waren hebben we eerst even getennist, geen succes gezien ik dat voor geen meter kan. 'S ochtends een lekker koffietje gehad aan het zwembad en daar lekker aan het zonnen!
Nou nu komt het, Esmée ineens, ik denk dat ik ook maar 3 maanden blijf, ik heb m'n doel hier wel berijkt! Ik heb bijna de hele oostkust gezien en wil heel graag gaan studeren!
Nou, we gaan dus de rest van de reis ook nog samen doen, super gezellig!

Hierna zijn we naar het casino gegaan, wisten we ook niet hoor! Allemaal ouwe graftakken achter die machines joh, heel bijzonder! Nou, ik waag me d'r niet aan, ik kan niet zo goed tegen verliezen....

Plannen maken, want Australië is erg duur en al helemaal met een paar missers die ik heb gemaakt... We willen zo snel mogelijk door naar Cairns om daar een campervan te huren en zo terug te rijden naar Sydney. We willen via Bali en Bangkok terug naar huis. Bali wordt alweer moeilijk gezien je ticket niet zooooo flexibel is, dus dat moet dan weer zelf betaald worden.
'S middags onze bus maar geboekt voor de volgende dag gezien Yu toch geen enkele contact lijkt te willen hebben.
'S avonds besloten we maar wat in het restaurantje in het hostel te gaan eten, dat is namelijk even duur als zelf koken en we krijgen ook nog een gratis wijntje en biertje erbij!
We hebben nog een keer contact proberen te leggen met Yu en hem uitgenodigd mee te eten dat wilde hij wel, hèhè!
1 uur laten zaten we met z'n drieën aan tafel en een totaal andere Yu, super gezellig weer!
Nou, nu komt het! Aanvankelijk waren we van plan een pastaatje te bestellen, maar die hamburger en patat leek ook wel lekker. Een half uur laten zaten we als 3 beesten aan tafel en de wijn en het bier was alweer op.
Esmée: ik wil nog wel meer patat jong! Ik: ja ik ook wel hahahha! E: Ik durf het gvd niet te bestellen, schaam me dood haha!
Ik doe het wel!
Kom ik terug staat Esmée ook weer aan de bar, wijn en bier te halen.
Om een lang verhaal kort te maken, 15 minuten later was alles op en hadden we het erg gezellig met z'n drieën!

Let's go to the bottleshop!

Na vannacht, met een fles vodka weten we alles van Yu.. Alles is nu zo logisch. Jeetje! Ik kan het hier niet neer zetten maar het klopt gewoon allemaal..

Nu zit ik in de auto richting Cairns, de bus is geannulleerd.

1. Denise:
    25 mei 2015
    Succes! Met de rustige terug reis!