11 mei 2015, the national park

15 mei 2015 - Noosa Heads, Australië

11 mei 2015
Wat een heerlijke dag, echt genieten! Vandaag waren Esmée en ik alweer vroeg wakker en besloten na een ontbijtje lekker een koffietje te kopen en even op het strand te zitten. Toen zijn we even het stadje Noosa ingelopen, goh wat een leuke winkeltjes! Esmée en ik zijn beide met iets thuis gekomen oeps! Maar het was wel in de aanbieding hoor!
Toen we terug kwamen in het hostel was Yu ook wakker en wilde een wandeling maken in het National Park hier, nu! Euh.. Ok! Nou, 5 uur lang gelopen maar het was wel prachtig! Ons kamergenootje was trouwens ook mee, een duits meisje, erg gezellig!
We hebben veel gepraat, Yu heeft uitgelegd hoe zijn toekomstige bedrijf eruit komt te zien, en wat hij daar allemaal nog voor wil en moet doen, leuk! En wij moeten zijn modellen zijn... Euhhhhhhhhh ok...
Toen we terug waren van deze mooie wandeling hebbeb we gezellig boodschapjes gedaan en een lekkere(ja echt, ook voor het eerst) pasta gemaakt.