1 mei 2015, ongeluk zit in een klein hoekje

1 mei 2015 - Brisbane, Australië

1 mei 2015

Zo, ik heb het schrijven even laten liggen.
Afgelopen dagen waren niet heel spannend ofzo.
1 mei zaten we in de auto op weg naar.. sja zeg het maar, waar we kwamen. Het was ontzettend noodweer. Esmée en ik waren ontzettend moe van afgelopen nacht met weinig slaap. "Where do you girls want to sleep?"
"Not goldcoast or surfers paradise, to many party people, we just want to sleep good for one night, let's go to stradbroke island."
Het stormde ontzettend erg, Esmée en ik hielden ons hart vast in de auto, ook Yu had dankzij zichzelf bijna niet geslapen.

Elke nieuwe weg met bochten die we op draaide vielen de bosjes bloemen en knuffelbeertjes langs de weg me meer op. Shit man, Odette, doe even normaal! Hij heeft heus wel vaker onder deze omstandigheden gereden...
Om mijn gedachtes daar weg te halen besloot ik m'n beats koptelefoon maar op te zetten en lekker achterover te hangen. Totdat we ineens als fucking idioten remde, gvd had de adrenaline door m'n hele lichaam stromen, gvd dat was het moment dat we dood konden zijn.

Toen bleek dat we niet zonder de ferry bij stradbroke island konden komen en Yu echt niet meer tot Brisbane kon rijden moesten we zoeken naar een oplossing.. Er zat 1 hostel in de buurt, super slecht aangeschreven, we have no choice.

Ok, in een 10 persoonskamer waar de mannenzweetlucht je tegemoet komt, je een beslapen bed met matras van hooguit 5 cm dik zonder dekens aangewezen kreeg, voelde we ons helemaal thuis. Die avond hebben we bij de Mc donalds al bellend doorgebracht.
Gelukkig had Yu nog een deken voor princess en was de nacht zo slecht nog niet.