25 april 2015 surfing

25 april 2015 - Port Macquarie, Australië

25 april 2015

5:30 o m g, it's wayy toooooo early! Eten? Gadver, ga zelf eten joh! Aangekomen bij het zwembad om een wetsuit aan te passen had ik al door dat het erg fris was zo vroeg. Gelukkig was mijn kleine wetsuit nog vochtig van de dag ervoor, well... dat betekent in ieder geval dat de vorige drager van het pak het surfen overleefd had. Je kan het!
Aangekomen met een busje op het strand was het uitzicht buitengewoon prachtig! Ongelovelijk, zo mooi!
Ik stond nog geen 2 seconden met mijn surfplank op het strand en daar sprongen de dolfijnen tussen de golven door.. Pff... Kan het leven nog mooier?

Allemaal het water in, let's try! Nou joh, het was wel even fucking geweldig toen ik mijn eerste golf pakte terwijl ik als een neergeknuppelde zeehond op m'n surfboard lag, geweldig! Ik heb het een half uur leuk gevonden, totdat ik als slappe jan uit het water probeerde te lopen, maar de stroming toch echt sterker was.. Oh my god, never again! Heb nog 1,5 uur de zon aanbeden op het strand, voor we weer naar het hostel vertrokken.
Well, at least I tried :)

Hierna een lekker ontbijtje genuttigd om vervolgens met z'n 6'en het dorp in te gaan voor Anzac day!
Geen flikker aan, 't lijkt op 5 mei, maar dan anders. Gezellig met z'n 4'en een kopje koffie gedronken en een drankje bij de bar. Een zweedse en een australische jongen, gezellugggggg!
De australische reist per auto. You could join.
Well, that sounds great!
We zijn nog met z'n drieën naar the Lighthouse geweest, super mooi!
'S avonds amateuristisch gebbq't, en vroeg slapen maar.