24 april 2015Het prachtige Port Macquarie

24 april 2015 - Port Macquarie, Australië

Het prachtige Port Macquarie

24 april 2015

Vannacht om kwart voor 2 stopten de bus, na het laatste uur als 2 knikkebollende zombies in de bus te hebben gezeten, stonden we bepakt en bezakt bij de bushalte.

Where are you girls going? To ozzie pozzie. That way girls. Thanks.
3 kwartier later stonden we op de stoep van het hostel, nadat we de verkeerde kant op waren gelopen.
Wat een heerlijk bed, ik was zo weg. Vanochtend werd ons uitgebreid verteld wat er allemaal te doen is hierzo. Morgen lekker een fiets huren voor $5! Nu genieten van de zon, die ons een temperatuur van zo'n 28 graden gunt. Het hostel is schoon, tamelijk goedkoop, aardig personeel, leuke medebackpackers, en veel activiteiten. Sowieso zijn we hier tot morgen, en waarschijnlijk langer. Straks ga ik dolfijnen spotten, want die zie je hier gewoon. Weetje, het leven is zo slecht nog niet!

Ik heb deze dan nog lekker boodschapjes gedaan, gelopen, leuke mensen ontmoet en dat zo'n beetje :)
Nou mijn lieve reisgenootje is ontzettend fanatiek als het over sporten gaat(kom ik aan :')) en bij ons hostel worden elke ochtend sunrise surfing georganiseerd...

Nee, ik ga echt niet, neehoor ik ga niet. Nee, het is echt niks voor mij.
Oké, ik ga misschien overmorgen.
Bij de inschrijfbalie aangekomen, 'aaah, toeeeeeeee, ga ook gewoon morgen?'
Shit ja euhm.. 'Give it a try, i keep my eyes on you tomorrow, you don't have to be afraid!'
Fuck ja! Ik doe het!

25 april 2015