27 april 2015 Freedom

27 april 2015 - Lennox Head, Australië

27 april 2015
9:13, eindelijk zitten we aan een lekker ontbijtje! Goed geslapen, alleen beide wakker met hoofdpijn. Achja, als dat alles is! Vandaag reizen we met de auto verder in de richting van Lismore en Byron Bay. Ik ben benieuwd.

Coffs Harbour is echt een gat, wel lang gestrekt maar niet mooi of bijzonder. Gisteren hadden we al een rondje gemaakt om te kijken wat er te doen was.
Well, het hoogtepunt was de pier waar drugs werd gedealt. We didn't know, dus daar stonden we, sterren te bekijken.. Nouja, ze racete alleen maar weg. HAHA! That's Ozzie style!

Maargoed, dat was dus gisteravond. Ik ben benieuwd wat de dag van vandaag ons brengt!

Ik zit op dit moment in de auto, het is 6 pm en pikke donker. Over een uurtje komen we aan bij ons hostel voor vannacht, in Lennox Head.
Mijn dag? Geweldig, ik geniet met vollge teugen. Vanochtend om 10 uur zijn we vertrokken naar.... waar de auto ons brengt. Eerst zijn we gestopt bij Emerald Beach, prachtig, zoals alles hier, we hebben even rondgelopen tussen de wilde kangooroo's en genoten van het uitzicht. Daarna zijn we doorgereden naar Woolgoolga, waar we een lekker kopje koffie hebben gedaan en de zon een uurtje hebben aanbeden op het terrasje. Op naar de volgende stop; Corindi Beach, ik val in herhaling, maar ook prachtig echt waar! Door het mooie stadje Yumba gereden en we wilde walvissen spotten in Iluka, helaas geen walvissen gezien, maar wel een prachtige zonsondergang met ontzettend hoge golven. Wel met gevaar op slangen, maar die hebben wij gelukkig niet gezien.
Esmée slaapt lekker achterin de auto, en Yu en ik chillen hem voorin de auto met mijn heerlijke muzieklijst die hard door de auto galmt. Almost there. Ik voel me zo vrij als een vogel, yeah really! Ik kijk nu naar buiten, en de sterren, zoveel heb ik er nog nooit gezien wauw. Dit hele land is gewoon wauw.

Op dit moment lig ik in mn bed in Lennox Heads, heerlijk klein hosteltje, met super leuke mensen.
Ik sprak net met een advocaat uit Byron Bay, hij gaf me zijn naamkaartje, aardige vent! Er schijnen leuke dingen te doen zijn hier in Lennox Head. Ook hebben we Yu wat Nederlands geleerd, geestig... Jup, we blijven hier nog wel een nachtje!

1. Meine Bisschop:
    Hallo Odette
    Leuk wat je allemaal beleeft, even wat anders dan hier op het platte land. Zorg alleen dat je goed eet en drinkt, want geen eten geen brandstof voor je lichaam.
    Blijf alert, en veel plezier verder.
    Kanjer.
  2. Jan Willem de Graad:
    27 april 2015
    Wat zul je met deze ervaringen enorm groeien, ik vind het heel erg leuk je zo te volgen, en ... Leef met je mee!
  3. Esmee Joosten:
    28 april 2015
    Mooi verhaal weer travelmate!
    En idd wauw.. Wat is het genieten hier!
    Blijf maar iets langer dan 3 maanden ;)