28 april 2015 just another day

28 april 2015 - Lennox Head, Australië

28 april 2015

Ik zit aan de chocolade ijs.. Correctie, ik zat aan de chocolade ijs, omg na de chocolade maar over gegaan op de vanilla, ik heb die hele bak op gegeten omg. Naja, i'll survive...

Oké, mijn dag vandaag, super leuk en raar!

We zitten in een heerlijk hostel in Lennox Head, dus al snel hebben we besloten nog een nachtje te blijven.
Na het ontbijt zijn we lekker de buurt gaan verkennen, met de shopjes! De eerste shop die we inliepen, Esmée was lekker kleding aan het bekijken en Yu skateboards.

"Omfg I love the color of this one!"
You think so?
"Yeah, omg I just love it, it's sooo pretty!!!"

5 minuten later had Yu een skateboard gekocht van $200 dollar.
Nee, ik kan niet skateboarden.

Jongens, ik kan skateboarden, en i love it! Lekker de straatjes doorcrossen, heerlijk!

God joh, ik voel me intens gelukkig even tussendoor, misschien komt het ook wel door dat chocoladeijs, na 5 maanden geen chocolade te hebben gehad.

Oké we gaan verder.. Euhm, terug in het hostel een lunchje gehad en toen zouden we naar Lismore gaan.
"Odette, do you want to talk with me now"
"Euh.. Well, that's ok!"

3 kwartier heb ik gepraat met een succesvolle advocaat uit Byron Bay. Gisteren gaf hij zijn visitekaartje al, wat moet ik ermee?
Vandaag gaf hij hem weer.
"You decide, Odette. It's your choice."
Weetje, het was best creepy, hij leek wel geobserdeerd door mij brrrrr!
Hij wilde vanavond met mij kajakken. Esmée en Yu wisten nergens van, zij mochten het ook niet weten. Als hij tegen ons drieën sprak, benaderde hij mij ook nog apart.
"Odette, if you go to the lighthouse in Byron Bay, i want you to walk down through the rain forest."

Wtf, ik ben niet alleen!!!! Voor 4 uur moest ik hem bellen.

We zijn met z'n drieën naar Ballina geweest, naar een Tea Tree Oil producent ofzo. Goor duur stinkspul! Haha! Daarna zijn we wat shopjes doorlopen.

Mijn telefoon heeft vandaag nog niemand gebelt, en ik zit dus lekker bij een pizzahut. We hebben een lekkere pasta gegeten, de small, want de medium was 8 dollar duurder... Vandaar de ijsuitbarsting.

Owja het weer vandaag, euhm de hele dag zon, en zo'n 28 graden

1. Saskia:
    28 april 2015
    Wat een idioot die naar alle waarschijnlijkheid GEEN advocaat is maar een leuk visitekaartje heeft laten drukken en gewoon gek is van jonge (ontheemde) meisjes. Heel goed Odette. Hij gaat zelf maar met zijn p.kkie spelen. Ver van blijven, brrrrrr.xxx
  2. Wia huizing:
    3 mei 2015
    Hee meisie .pas op voor dat soort "advocaatjes" mooie praatjes. Geniet van alles .ook van chocolade! Pas goed op jezelf.kus wia