29 april 2015, little princess

29 april 2015 - Byron Bay, Australië

29 april 2015

8 uur lag ik wakker in bed.

"Make sure you tell Odette she walk back through the rainforest."

Pfff... Laat die vent me dan nooit met rust. 10 minuten later sta ik dan in mn short en t shirtje voor het raam en... ren! Nadat ik gedouched was zat hij op het bankje voor de douche, ik ben niet gek hoor, ik loop wel om!

10 uur, Yu en Esmée waren al naar de auto om de tassen erin te gooien. De deur van onze kamer stond open
"Hello Odette, I thought we would go kajak last night?"

Gelukkig was ik snel weg en zaten we in de auto naar onze volgende bestemming, Byron Bay!!!! Jeeej! Het weer is niet zo goed, regen, maar alsnog lekker warm :)

Onze eerste stop was in een grappig dorpje genaamd Bangalow. "Come princess, let's have a look." Klein maar leuk om te zien, hier hebben we een glas atelier bezocht, prachtige dingen en ook lekker duur!
Daarna zijn we lekker door gegaan naar Byron Bay. Laat 2 meiden nooit los in een stad vol met leuke winkeltjes....
Goed, we hebben dus een leuke dag gehad, door de hele stad lopen awesome, crazy hippies

"Welk hostel zullen we nemen?"
"Well, we just walk inside and have a look, after it we'll decide!"

Jongens, om een lang verhaal kort te maken, dit prinsesje ligt op bed in haar privé kamer met eigen badkamer en toilet. Yu, Esmée en ik hebben echt een little paradise hier.