4 mei 2015, goodbye lovely Aldi food

4 mei 2015 - Brisbane, Australië

4 mei 2015

8 am en klaarwakker. Best, dan er maar uit om lekker te douchen en ontbijten. Het was 9:30 am toen we in de keuken ons brood aan het roosteren waren. Ineens komt Esmée met een lachende smoel van hier tot Tokyo op me af.
"Whahaha, omg ons aldi tasje is weg!!"
Dat was dus ons tasje waar al het eten en drinken in zat #nofood. Dan maar naar de stad om daar te ontbijten.
10:30 am zaten we bij een restaurantje te wachten op ons eten, vol verwachting, want we hadden dit restaurantje kieskeurig als we zijn uitgezocht. "Ah nee gvd, wat komt daar aanzetten?!" Een bekertje yoghurt met een ini mini lepeltje musli en een paar stukjes fruit, grrrr! Dit was die 11 dollar niet waard, maargoed, gedane zaken nemen geen keer.
De hele ochtend en middag hebben we lekker de stad doorgeslenterd, om een uurtje of 3:30 pm kwamen we weer in ons hostel. Daar lekker gerelaxed, geschreven en getekent. Toen was het al weer tijd voor ons avondeten, we hadden een stukkie kip en een bakkie met salade.. Hmm.. Was toch niet zoveel hè?
Ons zakje met 100 gram nootjes was al snel op.
Onze roomies zijn volgens mij al wat achterin de 20 en slapen om 8 uur al, dus zijn wij er maar weer op uit gegaan. Na 3 rondjes in de Coles te hebben gelopen kwamen we buiten met een fles water en een oplosdrank.
Toen we daarna met ons oplosgoedje op het terras zaten realiseerde we het weer. God wat is het mooi, en wat hebben we het goed!