5 mei 2015, treinticket kopen

6 mei 2015 - Upper Dawson, Australië

5 mei 2015

Zoals altijd waren we lekker vroeg wakker, rond half 8!
Na een heerlijke douche en een lekker ontbijtje zijn we de stad weer in gelopen.
De ene knappe zakenman passeerde na de ander. Jeetje, Brisbane is echt een business stad! Het is zo bijzonder om zoveel verschillende soorten mensen te zien, iedereen z'n eigen verhaal en eigen leven.
Treinkaartjes kopen stond op het programma..
"Well, that makes it 89 dollars."
Oh my fucking god, hoorde ik dat nou serieus?
"Alright then, let me please make a phonecall first..?"
"Ofcourse, no problem!"
We waren (perongelijk) verkeerd voorgelicht door de organisatie, ons werd verteld dat het zo'n 15 euro was..
Een kwartier laten toch maar weer terug, want dat kaartje, dat moesten we hebben!
Een andere vrouw hielp ons. "So, do you have a student card?"
"Yes, but I didn't bring it with me..."
"Well, that's fine, that'll make it 64 dollars for you."

Omg omg omg, happy happy happy!
Onze dag kon nu niet meer stuk haha! Na een lekker middagje in de stad te hebben gehangen, een gratis boottochtje op de ferry te hebben gehad en lekker gegeten gehad was het tijd om naar onze trein, die ons richting Roma brengt, te lopen!
Mijn backpack is overgens al 19,5 kg inmiddels, gaat goed! We zitten in een trein vol oude mensen, maar super gezellig die oudjes! We zijn al geinformeerd wat te doen wanneer we slangen tegen komen, thanks!
7:15 pm is deze trein vertrokken en morgenochtend 6:15 am zijn we als het goed is in Roma!

1. Martine:
    6 mei 2015
    Hee Odette ...heb net weer genoten van je verhalen en fotos super xx Martine
  2. Odette:
    7 mei 2015
    Dankjewel
  3. Odette:
    7 mei 2015
    Hihi, we zijn onze persoonlijke fotograaf helaas even kwijt :)
    Xxx