9 mei 2015, reunited

10 mei 2015 - Lawnton, Australië

9 mei 2015
Aangekomen in Brisbane dus, lekker naar het hostel lopen en alvast betalen voor onze kamer voor die nacht.
We hadden nog niks gegeten, Esmée bleef bij het hostel met de tassen en ik ben even naar de Coles gelopen om eten en drinken te kopen.

"I'm coming to you girls right now, call me"
Omg Yu!!!! Die lieverd komt er ook aan, met een big smile loop ik terug maar het hostel, omg Yu komt eraan!!! Wat waren wij blij zeg! 2 uur laten staat Yu bij de ingang, na een innige omhelzing doet Yu zijn ding weer. Hij regelt een privé kamer voor de girls, de schat!
We zijn met z'n drieën de stad in gegaan, we hebben ontzettend veel gezien en genoten! Wat een gezelligheid weer, als vanouds!
Yu wilde bij de chinees eten, best dan doen we dat wel.

Daar zitten we dan, terwijl Yu een hele bestelling in het Chinees doet(ja, hij spreekt 5 talen). We krijgen van alles op de tafel. Hmm.. Gewoon maar proeven dan! Met stokjes eten, no problem! Nou ik heb alles geproeft, behalve die gore eend, maar het was wel oké!
Die gek die betaald en we gaan weer terug naar het hostel, ons privé kamertje.
Yu is zijn eigen bedrijf aan het oprichten, dus die was nog bezig op de laptop.
Ik wil mijn gewassen pjyama aan doen en kom tot de schokkende ontdekking dat er een prachtig gat op de mooiste plek ever zit! Ja, muizen, jeej!
Terwijl Yu nog op zijn laptop bezig is zijn Esmée en ik zo moe dat we in slaap zijn gevallen terwijl het licht nog aan is.