21 april

21 april 2015 - Haymarket, Australië

Dinsdag 21 april 2015

Vandaag is de dag dat ik van mijn "thuis" uitvlieg de grote wereld in. De dag begon wel lachen. "Zeg backpack, waar ga je met dat meisje naartoe?"
Sja, zo zag het er ook echt uit. Ik ben met 2 andere meiden/vrouwen en een jongen verder gegaan. Opweg door de regen naar de bus. Het heeft gestormt vannacht en geregent, na 3 kwartier in de bus te hebben gezeten onderweg naar Sydney city stopte de bus, pech.. Pff, gelukkig konden we na 10 minuten weer instappen. Aangekomen in Sydney moesten we nog best een stuk lopen voor we in het nieuwe hostel kwamen. Nog 2 uur moesten we wachten totdat we konden inchecken. Dus sjouwen maar door die stad met 100% neerslag. Gelukkig zonder backpack, want ik heb op beide heupen dikke blauwe plekken, sexy

Zeikenat teruggekomen om 2 uur, eindelijk konden we naar onze nieuwe kamer. De meest vreselijke kamer die ik ooit in m'n leven heb gezien! Wat een vieze bende hier zeg, gadverdamme! Het is nu 7 uur 's avonds, en we zitten met z'n alle op de bed als 4 aangeschoten vogels. Er liggen hier 3 meiden samen in één bed te slapen, lekker druk dus...
Morgenavond om kwart voor 7 vertrek ik naar Newcastle, het gaat de goede kant op, can't wait. No pictures today, want ik heb geen wifi hier, en de mb'tjes gaan te snel.

Fingers crossed, hoop dat ik deze nacht overleef.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wia huizing:
    21 april 2015
    Haha popje, typisch jou uitspraken. Geweldig. Om te gieren.komt allemaal goed schatje!
  2. Wia huizing:
    21 april 2015