22 april 2015, het leven van een backpacker

22 april 2015 - Sydney, Australië

Het leven van een backpacker

Van het droog brood moeten eten als een zwerver naar een huidcrèmpje ter waarde van $169
Ja, zo kan het inderdaad gaan in het leven.

Hoe ik heb geslapen? Kut, op 10 hoog met een gestoorde Chinese vent in het bed naast me. Kuch, steun, kreun. Wat een engerd zeg, hij kijkt naar je alsof hij midden in de nacht verandert in een gestoorde seriemoordenaar die een bloedbad achterlaat in je hostel. Maar hey, dit is slechts een enge gedachte. Ik heb met m'n tas in m'n armen geslapen, heerlijk. Nee, ik was niet de enige. Na een heerlijke douche te hebben gehad onder een douchkop die op een hoogte van 1 meter 50 hing was het alweer bijna 10 uur, en dat betekende uitchecken.

Aangekomen bij de lift met onze backpacks en 5 minuten verder liet de lift nog steeds op zich wachten. Ik heb dus lekker een workout gehad, 10 verdiepingen naar beneden lopen via de noodtrap.

De hele ochtend en middag tot nu toe hebben we lekker door de stad geslenterd, ik heb als middageten de meest fantastische yoghurt in m'n leven gehad. Voor 6 dollar een small size(believe me, it's huge) yoghurt met fruit en musli, heerlijk! Hierna zijn we volgens mij het meest dure overdekte winkelcentrum ever ingelopen. Al snel werd ik aangesproken. Ok prima, mijn nagels zijn gedaan en hoeven de komende 8 weken niet meer gelakt te worden, thanks mate! Een crème voor het verwijderen van dode huidcellen? No thanks... Het werkt echt hoor, ik laat het je wel zien, geen probleem.. Hmm.. Ok, vooruit dan maar! Could't believe my eyes... Het werkt.
Chris kon me heel veel korting geven waardoor het wondercrèmpje maar 169 dollars was. Think about it. Ask for me, Chris! Cheers.

3 cappuccino's verder zitten we nu in een of ander cafeetje met gratis wifi#goodlife
Ik heb het weer overleefd.

Vanavond pak ik de bus naar Newcastle, daar is het weer al wat beter.

En ik blijf erbij, het leven is hier heel wisselend, maar ik geniet ervan.

1. Martine:
    22 april 2015
    super leuk om al jou verhalen te lezen !! Blijven genieten xx
  2. Denise:
    27 april 2015
    Zo meid! Wat weer een verhaal. Best duur daar dusss. Maar je maakt wel wat mee