6 mei 2015, mouses everywhere

7 mei 2015 - Injune, Australië

6 mei 2015

Wat een horrornacht in die koude trein... Gelukkig hebben we met hele gezellige oude mensjes gepraat, super aardig en zorgzaam.
"Passen jullie wel op meiden, dat het geen uitbuiten wordt? Want dat gebeurt heel veel!"

Zonder ook maar een seconde te hebben geslapen, stonden we om 6:15 op het station in Roma! Hier werden we opgewacht door Viktor, een aardige duitse jongen die voor Craig werkte(de cattleranch farmer).
Jullie moeten boodschappen doen voor de komende 2 weken, 200 dollar is het budget.

2 uur laten kwamen we op de ranch aan.. Pff, wat een bende maar no worries mate, dat hoort vast. Tot ik godverdomme me poot in huis zet en in een muizenkleef geval stap! Grrr! Muizenpoepjes all over the place, dode muizen, alles. Nou, dan heb je verdomme de badkamer en wc nog niet gezien, hier wil je nog niet dood gevonden worden!!! De borden enzo zijn ook niet schoon.

'S avonds om 8 uur lagen we in bed, volgende ochtend om 6 uur d'r weer uit. Oké, let's just try it.. Misschien valt het allemaal mee...