7 mei 2015, uitgeput

7 mei 2015 - Upper Dawson, Australië

7 mei 2015

6:15 ging de wekker.. Even snel klaarmaken en aan de slag. Als wwoofer, wat Esmée en ik hier aan het doen zijn, moet je zo'n 4 uur werken en in ruil daarvoor krijg je voedsel en onderdak.
Van 7 tot 13:30 heb uk fucking hekken lopen slepen en lopen lassen, nou ik kan je vertellen, dat is pittig zwaar werk, en stond niet in de taakomschrijving.
Even dachten we klaar te zijn, toen we na de lunch even aan het ontspannen waren... Maar nee, van 14:00-17:30 hebben we doorgewerkt aan die hekken dat is 11 uur werk.. Hierna moesten we ook nog koken. Het is 9 uur, en we liggen in bed. Besloten zaterdag hier te vertrekken, want dit kan echt niet. We gaan terug naar de kust, Esmée gaat daar werk zoeken.
Als ik nergens wat kan verdienen zou dat kunnen betekenen dat ik eerder naar huis moet, maar om eerlijk te zijn maakt het me dan ook niet uit. Onder deze omstandigheden hoef ik mijn reis in Australia niet te rekken, ik zie wel wat er gebeurt. Nu ga ik slapen, want de wekker staat alweer om 6:15

1. Saskia:
    7 mei 2015
    Ik hoop dat je een lasbril gebruikt om lasten te voorkomen.
  2. Wia huizing:
    9 mei 2015
    Hee poppedeintje.
    Hoe heet dat programma ook al weer? Hoe schoon is jou huis?
    Nou meisie zoek maar een andere job, iets in de horeca of what ever! Hier kun je wel een ziekte van oplopen. Dan was de camping in Frankrijk zo slecht nog niet. Zijn daar geen campings of zo waar je evt. kunt werken in een animatieteam?
    Pas goed op jezelf. Dikke kus Wia
  3. Odette:
    10 mei 2015
    Heee wia! Nou ik ben lekker weg! Vrijdag op zaterdag nacht zijn we me de greyhound teruggereisd naar Brisbane! We zijn weer samen met Yu en zit nu in de auto naar Noosa!
    Nou, die camping, daar verlang ik na haha!
    Ik hoop dat ik wat kan vinden!

Xxx